Väsyneitä ajatuksia, näin aamusta.

Tuli tänäänkin noustua ennen seitsemää kouluun, mutta niinhän tässä taas kävi, että koulupäivä onki puolentunnin koulussa olon jälkeen peruttu.

Nyt mulla katkes jo ajatuski siitä mitä olin kirjottamassa, mutta mitäpä se haittaa uusia tulee koko ajan. Menin eilen ilmeisesti nyrjäyttämään nilkkani liikka tunnilla, ei sattunu eilen, mutta nyt sattuu. Mulla ei kyllä pysy ajatus yhtään kasassa, mitä hittoa mie olin kirjottamassa? Se on tämä aamu, ei oikeen tiiä mistä mitään... Oliskohan tuola kahvihuoneessa kahvia, että ees vähän virkistyis.

Tänään on perjantai joten pääsee kotia, sielä on kyllä tekemistä, jos ei muuta niin ainaki hevosia pitäs ajaa, mutta saa ny nähä jaksanko sitäkään. Pitäs värjätä nämä hiuksekki, ko eilen kävin jo leikkautamassa, ihan kivat näistä tuli. En sitte tiiä miltä näyttää värjäyksen jälkeen.

Mulla oli joku mainio aihe josta aattelin tänään kirjottaa, mutta se unohtu jo aikaa sitte, ja tämä meni yleiseksi höpinäksi. No enskerralla sitte ihan kunnon pohdintaa.

Pittää lähteä linkku pysäkille, ensin kämpille ja sitte kotiin.